Werken bij

Receptioniste/ administratief medewerker

Als receptioniste/ administratief medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, onderaannemers, leveranciers en overige gasten. Dit geldt zowel aan de balie als aan de telefoon. Daarnaast voer je diverse administratieve taken uit.

Taken/ verantwoordelijkheden:

  • telefoonbehandeling;
  • ontvangen van gasten;
  • post- en mailbehandeling;
  • bestellen van kantoorartikelen;
  • facilitaire taken;
  • ondersteunen van collega’s;
  • controleren en verder verwerken van inkomende facturen.

De functie is voor 24 uur per week.

Wij zoeken jou, omdat jij

  • klantvriendelijk en representatief bent;
  • accurraat en dienstverlenend bent;
  • goed aan de telefoon bent;
  • goede kennis hebt van de Nederlandse taal;
  • in het bezit bent van een MBO-diploma.

Wat bieden wij?

  • een leuke, vrije en collegiale werkomgeving;
  • een uitdagende functie met ruimte voor eigen initiatief;
  • salaris en arbeidsvoorwaarden conform de bouw CAO.

Vragen?

We horen het graag! Bel of mail naar Daisy Bots, 0493-341521 of dbots@bots.nl. 

Welkom in de familie!

Ben jij onze nieuwe collega? Stuur dan een mail naar: dbots@bots.nl t.a.v. Daisy Bots of solliciteer hieronder direct.

We kijken ernaar uit om van je te horen!

 

 

Direct Solliciteren

* verplichte velden

Wij maken gebruik van cookies. Lees onze privacyverklaring voor meer informatie.